czwartek, 2 stycznia 2014

Rzut okiem na lotnisko we Frankfurcie nad Menem

Co czujesz gdy widzisz wysoko na niebie samoloty? Ja zastanawiam się dokąd dany samolot podąża. Łapię się na tym, że długo wpatruję się w mknący samolot i myślę co czują ludzie, którzy nim lecą. Jakie mają plany, dokąd się wybierają?

Będąc we Frankfurcie nad Menem pokazałam dzieciom największe lotnisko Europy, Frankfurt Airport. Zwiedziliśmy zaledwie kilka procent całego, ogromnego lotniska, ale dzieci i tak były zachwycone. Zapraszam na fotorelację.

Droga na lotnisko i przelatujący obok nas samolot.


Budynek należący do lotniska, w którym znajdują się hotele, restauracje i sklepy wyglądem przypomina statek. Zrobił na nas duże wrażenie.
 

Ruchome schody to coś co mojemu starszemu synkowi spodobało się najbardziej. 
I to jeszcze takie wysokie! :)


A tu mały podróżnik w drodze do samolotu ;)

Był świąteczny klimat...

Były rozmaite pyszności...


Sprawdziliśmy tablicę przylotów i odlotów. Przypomniałam sobie emocje, które mi towarzyszyły podczas pierwszego lotu do Egiptu :)


A na koniec moje dzieci dostały od "lotniskowego" Świętego Mikołaja pierniczki.

 Szczęśliwego Nowego Roku 2014.  Wysokich lotów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz