piątek, 6 września 2013

Wspomnienia z wakacji - lato, morze i Niechorze

Tegoroczne wakacje spędziliśmy rodzinnie nad morzem w Niechorzu. Dla dzieci to był debiut. Pierwszy raz moi synowie zobaczyli morze. Widok Bałtyku zrobił na nich ogromne wrażenie. Starszy, trzyletni syn, nie mógł oderwać wzroku od "tej dużej wody i ooogromnej piaskownicy". Młodszy syn z zachwytem poznawał organoleptycznie wszystko dookoła niego. Niechorze to miasteczko typowo turystyczne. Mnóstwo tam sklepów z pamiątkami. Nietrudno znaleźć wędzarnie, smażalnie czy sklepy z lodami. Będąc tam, nie można nie zobaczyć pięknej latarni moskiej.  Wszystko nastawione jest na turystów. Tłumy ludzi nie do końca sprzyjały naszemu relaksowi, ale tak organizowaliśmy sobie czas, żeby wypocząć i dobrze się bawić. Przedstawiam fotorelację z pobytu w Niechorzu.














Szkoda, że wakacje tak szybko minęły. Kocham "morza szum, ptaków śpiew, złotą plażę pośród drzew" :) Nad morzem wypatrywaliśmy foczki Depki, ale niestety nie znaleźliśmy jej. A może ktoś z Was ją w tym roku widział? Jak Wy wspominacie tegoroczne wakacje?



9 komentarzy:

  1. My już drugi rok byliśmy w Niemczech.
    Marzy mi się wypad nad morze.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo i ja będę w Niemczech. Pozdrowienia.

      Usuń
  2. ale Twój brzdąc smacznie sobie śpi ;))
    Aż miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad morzem mój synek spał wyjątkowo dobrze. Klimat mu chyba służył :)

      Usuń
  3. Niechorze to piękne nadmorskie miasteczko, polecam inne zdjęcia niechorze.pl/galeria-zdjec-77/niechorze-334

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ja także uważam, że właśnie spędzanie czasu nad wodą to jest to co lubię najbardziej. Od razu polecam każdemu świetną opcję czarteru jachtu od http://tempesta-jachty.pl/ i myślę, że jest to zdecydowanie najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest to okres wypoczynku i tak się składa, że bardzo chwalę sobie wypożyczenie przyczepy kempingowej i ruszenie przed siebie. Fajnie, że firma https://autocampingi.pl/ takie możliwości umożliwia.

    OdpowiedzUsuń