czwartek, 7 lutego 2013

O choroba! Znów choroba.

Chciałabym napisać radosny post, ale... u mnie znów szpital w domu. Moje dzieci są przeziębione. Nowy Rok atakuje nas chorobami. Brakuje mi chwili wytchnienia. Brakuje mi momentu, w którym mogę odstresować się, pomyśleć odrobinę o sobie i wszystko dobrze zaplanować. Jedynie nocami, podczas karmienia piersią, czytam. Wtedy jest tak przyjemnie i cicho. Słyszę mojego najmłodszego synka, jego słodkie chlipanie i odgłosy zadowolenia. Uwielbiam karmić piersią, uwielbiam czytać. Aktualnie czytam "Sztukę planowania" Dominique Loreau. Chcę przy dwójce małych dzieci dobrze wszystko zorganizować i nie zwariować ;) A Wy jakie książki czytacie? Znacie coś przyjemnego na długie noce, w trakcie karmienia piersią? :)



3 komentarze:

  1. Ostatnio czytałam sztukę prostoty tej autorki, zastanawiam się tez nad tą sztuką planowania, daj znać czy warto kupić i czy książką przypadła Ci do gustu. Ja ostatnio czytam wywiad rzekę z Darskim, fajna pozycja. Oraz 50 twarzy Grey'a mnie tą książką jakoś tak za bardzo nie zachwyca, narazie jestem w połowie zobaczymy jak będzie dalej.
    Jakiej razy jest Twój kot? Mój to orientalny krótkowłosy, strasznie gadatliwy jest Twój:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka dla dzieci. Ja mam w planach właśnie tego greya. Wszyscy go czytają i wiele osób się nim zachwyca. Jestem ciekawa czy mnie zachwyci. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Dziewczyny. Poczekam na Wasze opinie odnośnie książki Grey'a. "Sztukę planowania" dziś w nocy skończyłam czytać i teraz spróbuję wprowadzić ją, choć częściowo, w życie. Może więcej napiszę o niej w którymś z postów :)

    OdpowiedzUsuń