sobota, 29 grudnia 2012

Czas zacząć...

Witajcie.
Jestem  Piokaja - mama dwóch fantastycznych chłopców. Starszy syn ma 2,5 roku, a młodszy zaledwie 2,5 miesiąca. Jak prawie każda mama jestem w nich zakochana na zabój. Dzieci są dla mnie wszystkim. Czasem czuję się zmęczona i zniechęcona, ale szybko biorę się  w garść. W tej chwili wychowuję synków sama, bo mąż pracuje za granicą. Cały czas jeszcze pracuję nad tym żeby dobrze się zorganizować. Macierzyństwo uczy mnie cierpliwości i samodzielności. Planuję tu pisać o dzieciach, prowadzeniu domu, kosmetykach i różnych kobiecych gadżetach. Chcę wymieniać się doświadczeniami z młodymi mamami i tymi którzy wiedzą sporo o macierzyństwie, kosmetykach i prowadzeniu domu.  Startujemy! :)

Nóżki moich maluszków


1 komentarz:

  1. Dziękuję za odwiedziny :)

    Swego czasu ja również byłam przez rok na odległość z mężem (wtedy jeszcze nie jako małżeństwo). To ciężkie, ale jeśli się odpowiednio do tego podejdzie, da się wytrzymać i może to jeszcze umocnić relację.

    Dlatego tym bardziej podziwiam za to, jak dajesz sobie radę ze wszystkimi obowiązkami i postanowiłaś jeszcze pisać bloga.:)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń